Fredag 15 Juni 2012-Sæsonafslutning

Folk: Kim Berg, BJO og mig

Vejret klokken 0400: V, 2 m/s, 2/8, 12 grd, 50km+

Dagen startede rigtigt flot ud. Det var næsten vindstille og  det var nogenlunde varmt. Det eneste der manglede var fuglene, men det gode vejr opvejede det. Det var utroligt. Dejligt. Oppe af dagen kom Kim Berg og BJO. Det gik dog efter et stykke tid, da der ikke skete det store. Jeg blev der til lidt over 11 hvorefter jeg tog hjem for at købe lidt ind.

Klokken 1720 vendte jeg snuden mod Gilbjerg Hoved, men først skulle jeg have lidt aftensmad. Da jeg ikke gad at lave mad, og da sæsonen var slut, syntes jeg, at det var nødvendigt med et restaurant besøg. Det smagte ekstremt godt! Klokken 1815 stod jeg ude ved stenen igen. Der var godt gang i Mursejlerne så jeg kedede mig ikke og var ret håbefuld. De havde en Lærkefalk med sig som var gude fed!

Klokken 1915 var jeg hjemme igen. Der begyndte jeg at indtaste og lave blog.

I morgen er min sidste dag her på hovedet! Der vil være kage og god stemning. Det skulle begynde at regne i løbet af dagen, men nede ved feriebyen er der et halvtag hvor vi kan stå i læ. Jeg håber på at se dig! I aften er der sydøstenvind og klokken 0000 vil fronten komme. Det kan godt skubbe noget fedt ned. En Lundsanger kunne være en god afslutning 😉

Skriv et svar

