Torsdag 14 juni 2012-Den hårdeste obs

Vejret klokken 0400: V, 7 m/s, 5/8, 9 grd, 50km

Folk: HCJ, LAU og mig

I dag var jeg ufattelig træt, hvilket dette indlæg nok bære præg af. Jeg var derude klokken 0400 igen i dag og på grund af min all nighter havde jeg slet ikke sovet. Jeg var derfor nødsaget til at drikke red bull i stride strømme for at holde mig nogenlunde vågen. Heldigvis havde jeg også folk herude, der er 20 gange så opkvikkende som en red bull. Det var HCJ og LAU. LAU skal til sverige her i weekenden så jeg ser ham nok ikke mere i år, så det var farvel og tak. HCJ kom forholdsvis tidligt (klokken 0700). Han havde lidt mad, som jeg spiste med stor glæde. Den ostemad tog virkelig kegler! Fugle var der ingen af så jeg kæmpede en hård kamp de første timer for ikke at falde i søvn.

Jeg tog hjem klokken 0900 hvor LAU tog med. Jeg skulle aflevere nogle ting til ham. Ved 10 tiden tog han afsted, hvorefter den stod på afslapning af bedste skuffe! Jeg ved ikke hvad jeg skal have i aften. Jeg har noget karrysild tilbage og lidt rugbrød. Hvis jeg bliver sulten så tager jeg det i aften.

I morgen starter vinden i vest, men ved 15 tiden begynder den at dreje i en østlig retning. Jeg er nok ude ved stenen i mange timer i morgen, det er trods alt sæsonens sidste dag.

Skriv et svar

