Mandag d.11 Juni 2012

Folk: kun mig

Vejret klokken 0400: SV, 3 m/s, 8/8, 13 grd, 5km

En våd og klam morgen, men ret varmt i forhold til de sidste par dage. På trods af det giftige vejr (hvis man ser bort fra vinden) kom der ikke særlig meget. Der var lidt grønsiskener og  en flok 35 fugle kom ud af det blå og trak vest. Det er længe siden jeg har set flokke på denne størrelse. Udover det kommer der stadig lidt kernebider.

Klokken 0900 tog jeg hjem, for at lave totaler, slappe af og få mig et bad. Det var dejligt. Hvis der er nogle der vil have totalerne kan I bare skrive til mig. Min mailadresse står på kontaktsiden. Den bliver nok færdig nogle dage efter jeg har stoppet.

Resten af dagen blev brugt på at slappe af og lave mad. Som jeg sagde i går så står menuen på Gilbjerggryde pasta edition! Det bliver forhåbentlig lækkert, er i hvert fald sulten.

I morgen lover de SØ vind indtil klokken 12 hvorefter den drejer i NØ og så til sidst over i nord. Onsdag er også med østevind. Måske kan jeg være heldig at slutte af med et brag?

(APR)

4 responses to “Mandag d.11 Juni 2012

  1. I found this amazing blog , “Mandag d.11 Juni 2012 | Gilbjerg Fuglestation”, particularly engaging and the post was in fact a superb read.
    Thanks-Effie

  2. What’s up, I read your blogs on a regular basis. Your writing style is awesome, keep it up!

  3. This is my first time pay a visit at here and i am in fact pleassant to read everthing at alone
    place. twitter followers buy help in boosting consumer bottom, search engine rank, etc .

    you can easily twitter followers buy, Facebook or myspace fans/likes along with YouTube landscapes and remarks.

    Have you quietly asked yourself how to twitter followers buy
    upon twitter?

  4. インターネット回線に契約する時に気になることが「お得な特典」ですよね。

    同じauひかりでも契約する代理店によって大きく変わるので、どうせ契約するならその中でも一番得になるところで入りたいですよね。

    今、KDDI以外にもドコモ光も参入したので各社の争いもどんどん加速中しています。auひかりも今ではキャッシュバックキャンペーンがかなり増えてきているので、契約するには良い時期だと思います。

    au共通のお得な特典
    プロバイダー別のキャッシュバックキャンペーン
    最も高額なお得なキャンペーン

    適当なところで申し込んでしまうとキャッシュバック特典を受けられない時もあるので、auひかりに契約する前に確認して少しでもお得に申し込みましょう!

Skriv et svar

