Lørdag d. 9 Juni 2012-sidste hele lørdag på gilbjerg

Vejret klokken 0400: SV, 2 m/s, 4/8, 13 grd, 20km.

Folk: BNN, Peter Petersen og mig

I dag var vinden i sydvest, så der skete ikke så meget. Det var dog dejligt vejr, og hvis man stod i læ for den kolde SV vind kunne man sagtens have det rart selvom man ikke havde vinterbukserne på. Dagens hit var en sangsvane som kom 100 meter fra obsposten lavt over vandet. Den var rigtig fin og lidt af en overraskelse. En overraskelse var fremmødet i dag hvor der var 2 personer udover mig. Det gjorde det rart at være ude på obsen.

Klokken 0900 tog jeg hjem for at at gå i bad. Derefter tog jeg mig en lur og til sidst lavede jeg mad. I dag stod den på Tortillas. Det var lækkert.

Resten af dagen blev brugt på EM, indtastning og forberedelse til madpakken i morgen. Jeg tager en hakkebøf med. Det bliver godt!

I morgen lover de syden vind mens jeg er derude. Det kan godt være giftigt.

(APR)

Skriv et svar

