Tirsdag 7. Juni 2012-Sydøstenvind!!

Folk: JAE, MKP og mig+1

Vejret SØ, 2 m/s, 8/8, 13 grd, 20km.

I dag var det østenvind, så mine forventninger var skyhøje! Det regnede bare i starten, det var ikke optimalt. Heldigvis klarede det op, så der var masser at tælle. Man skal tage i betragtning, at det er Juni. Vi startede ud med en Karmindompap, dernæst en Pirol og til sidst hørte vi en fisker, der spillede Susan Boyle og Celine Dion. Begge af sangerne bestemt af mig! Der var også pænt med Mursejlere og der rykker stadig lidt grå fluesnapper, så lidt forår er der stadig tilbage.

Jeg tog hjem klokken 1300, da der ikke skete mere. Her slappede jeg lidt af og senere hen tog jeg mig nogle glas varm kakao, som fyldte rigtigt godt i min mave. Det er altid rart.

I morgen lover de østenvind og pæne grader, de lover desværre regnvejr i den gyldne time, men om aftenen kommer temperaturen op på næsten 20 grader. Jeg tror det bliver en 13 timer obs kombineret med lidt natlyt i morgen for mit vedkommende, da det ud fra vejrudsigten bliver min sidste sydøstenvinds dag heroppe. Jeg vil have det fulde udbytte af den, om jeg så skal være smadret hele dagen i morgen!

(APR)

Skriv en kommentar