Onsdag 6. Juni 2012

Vejret klokken 0400: V, 2 m/s, 5/8, 13, 50km.

Folk: HCJ og mig

I dag var vinden i vest, så det var lidt kedeligt, men ikke som de andre dage. Den var nemlig svag så jeg havde lidt at lave. Derudover så jeg Venus-passagen, det var rart, det kommer jeg nok ikke til at se igen.

HCJ kom ud og holdt mig ved selskab. Det var rart, der har nemlig ikke været mange folk ude ved mig. Jeg blev derfor lidt længere tid i dag, da det var rart at være ude.

Klokken 0930 tog jeg hjem, hvor jeg gik i bad, og tog mig en lang lur. Den var så lang, at jeg vågnede op, da jeg skulle til og i seng.

Skriv et svar

