Tirsdag 5 Juni 2012

Vejret klokken 0400: V, 6 m/s, 8/8, 10 grd, 50 km

Folk: kun mig

I dag blæste det hårdt fra vest, det var oversket og hunde koldt. Der kom derfor næsten ingen fugle. Heldigvis fandt jeg et sted hvor jeg kunne sidde i næsten læ, så jeg kunne klare obsen. Det var dejligt.

Klokken 0900 tog jeg hjem for at varme mig over noget varm kakao, kryddersild og radio. En overraskende god kombination. Det var dagens højdepunkt.

Resten af dagen blev brugt på at slappe endnu mere af, taste ind og lave mad. Dagens ret var spaghetti med kødsovs. Mums!

I morgen lover de svage skiftende vinde. Jeg er meget optimistisk. I overmorgen starter der en sydøstenvinds periode. Det kan godt blive dyrt at holde sig væk!

(APR)

Skriv et svar

