Mandag d. 4 Juni 2012

Vejret klokken 0400: SV, 3 m/s, 7/8, 12 grd, 50km+

Folk: Kun mig

I dag blæste det fra sydvest. Det gjorde sådan at der kom lidt flere fugle i dag end de sidste par dage. Der var lidt Små korsnæb og Kernebider. Det må have deres hovedtræk nu.

Klokken 0900 tog jeg hjem for at handle, slappe af og sove en lille smule. Det er tidligt man skal op, så jeg er nødt til at tage mig en lille lur oppe af dagen.

Klokken lidt over 7 begyndte jeg at lave mad. Igen i dag stod den på Gilbjerggryde. Det var lækkert som sædvanligt.

I morgen er vinden stadig i vest, så der kommer nok ikke det helt store, men der er solskin, så det hjælper.

(APR)

Skriv et svar

