Søndag d. 3 Juni 2012-Kølig juni morgen

Vejr klokken 0400: V, 8 m/s, 2/8, 10 grd, 20km

Folk: Kun mig

I dag var det solskinsvejr, men det blæste hårdt fra vest, så jeg fandt mit lange undertøj frem, så jeg kunne holde varmen denne juni dag! I dag startede jeg klokken 4, det er tidligt, men jeg klarer det, og det bliver ikke tidligere end det, hvilket er meget rart!

Jeg var ret træt for jeg havde været i københavn i går og jeg havde kommet lidt for sent hjem. Den første time var ret tam. Jeg havde lidt grågæs, men det var ellers det. Senere op af dagen begyndte kernebiderne igen at røre på sig og igen i dag kom vi op på en fin dagstotal. Jeg havde også en rigtig fin Karmindompap som sang og 4 flokke af lille korsnæb. Det holdt mig i gang.

Klokken 9 tog jeg hjem, hvor jeg tog mig en ordentlig skraver. Det var tiltrængt. Jeg afsluttede dagen med lidt indkøb. Jeg manglede peberfrugt til min Gilbjergryde.

Resten af dagen brugte jeg på indtastning og afslapning.

I morgen starter vinden i sydvest, men drejer i vest op af dagen. Sydvest er bedre end vest, men det bliver med stor sandsynlighed en ret kedelig dag i morgen, men jeg har taget fejl før.

(APR)

Skriv et svar

