Fredag 1 Juni 2012-Stille og rolig start

Folk: HCJ og mig

Vejret klokken 0430: V, 4 m/s, 7/8, 13 grd, 50km+

I dag var det vestenvind så der kom ikke særlig mange fugle. Heldigvis var der lidt gang i Kernebiderne, vi kom op på 23 stk, og en enkel Fiskeørn kom også forbi. Skønt.

Jeg gik hjem klokken 0930, da jeg var træt og tog mig en lille lur. Da jeg stod op var det tid til aftensmad. I dag stod den på Rugbrød med karrysild og Rullepølse. Det smagte godt.

I morgen lover de sindssyg meget regn og blæst så jeg kommer nok ikke ud i morgen. Men så må man ty til andre midler.

(APR)

 

Skriv et svar

