Onsdag 30 Maj 2012

Vejret klokken 0430: NV, 2 m/s, 8/8, 12 grd, 50km+.

I dag var jeg ikke meget ude da det regnede rigtigt meget. Jeg var derude klokken 0430. Der var skyer, men det var en dejlig morgen. Jeg trak inde fra feriebyen ud til stenen. Der var en Kærsanger, som bød mig velkommen, så det var rart. Regnen kom 0530, men begyndte først for alvor klokken 0600, hvor jeg tog hjem.

Dette fortsatte indtil 1030 hvor det stoppede og det begyndte at klare op. Jeg tog derfor ud igen, med et lille håb at det kunne bringe noget nu hvor vinden havde drejet i SØ. Desværre kom der ikke noget stort, som jeg havde drømt, men det var ikke et helt spild da der var mange mursejlere i luften og enkel grå flue trak mod øst.

Resten af dagen har stået på afslapning ligesom igår. Jeg fik tortillas i aften, det var nok dagens højdepunkt.

I morgen kommer der kun meget lidt regn, så jeg kan nok komme ud i morgen. Det bliver dejligt, selvom det bliver vestenvind.

(APR)

Skriv et svar

