Søndag d. 27 Maj 2012-Stille trods østenvind?!?

Folk: MBB, HCJ, CVA, CL, JAHC, VCK, MRD, AV, MRA og mig

Vejret klokken 0430: SØ, 2 m/s, 0/8, 16 grd, 20 km.

I dag var en stille dag på kontoret uden hit. Det er vist første gang, der ikke har været et hit i østenvind. Heldigvis var der godt vejr og godt selskab. Jeg tog væk fra obsen klokken 0930 efter de fem timer. Derefter gik MBB og mig ned til kystgården og fik noget brød. Det var dagens højdepunkt.

Efter det tog MBB og jeg hjem. Jeg fik mig en lille lur og bagefter begyndte jeg at indtaste. Det var rart.

I morgen lover de vestenvind, men tirsdag lover de østenvind jeg håber der sker noget der.

(APR)

Skriv et svar

