Torsdag d. 10 Maj 2012

I dag var jeg hjemme det meste af dagen. Jeg var ude i morges til at starte på men tog hjem for jeg hørte e tordenbyge. Resten af dagen kom der ret mange byger så jeg nåede ikke ud. Jeg kan se på basen af der var en stenvender, 1 mosehornugle plus det løse. Godt arbejde, gutter!

I morgen er vinden i syd i starten, men går over i sydvest ret hurtigt. Der kommer nok ikke mange fugle. Heldigvis kommer der ikke meget regn, så jeg kan godt komme ud på obsen i morgen. Det er dejligt.

(APR)

Skriv et svar

