Mandag d. 7 april 2012

Folk: FM, VSM og mig

Vejret klokken 0500: V, 3 m/s, 3/8, 5 grd, 50km.

I dag blæste det lidt mindre end de andre dage, hvilket betød, at der var arbejde til mig i dag. Ikke meget men lidt har også ret. Jeg startede ud med en 40 Bramgæs som op af dagen skulle komme i ret store flokke. Fedt syn. Jeg havde også en Mosehornugle, som kredsede over lunden, og 4 Hvidvinget Korsnæb der kom forbi i en flok. Måske begynder de deres træk nr.2? Der var også 2 Silkehale.

Klokken 10 tog jeg hjem hvorefter jeg tog til Ishøj for at se den Stribet Ryle med MBB. Det var hyggeligt og fordi MBB nåede 300 arter gav han kage 🙂 Lækkert.

Her til aften stod menuen på Gilbjerggryde og i går fik jeg fiskefiletter. Resten af dagen stod på afslapning og indtastning.

I morgen er det mega giftigt, for der går vinden over i sydøst efter flere dage i vest og temperaturen vil komme op på 15 grader!! Det kan godt komme en Pirol forbi (BNN, jeg taler til dig) eller noget der er meget større!

(APR)

 

Skriv et svar

