Søndag d. 6 Maj 2012

Folk: HCJ og mig.

Vejret klokken 0500: NV, 6 m/s, 6/8, 5 grd, 50km

I dag stod den på NV-vind, hvilket gjorde, der intet træk var. Det var overskyet til at starte med, men op af dagen blev det godt vejr. Til sidst var det ret dejligt at være derude. For at slå tiden ihjel gik jeg ud for at kratluske omkring Gilbjergstien. Det smed en Broget Fluesnapper af sig, det var vældig dejligt.

Klokken 1000 tog jeg hjem for at få lidt mad, og bagefter det begyndte jeg at indtaste totaler og dagens observationer.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal have i aften, så I må vente i spænding til i morgen, hvor overraskelsen kommer.

I morgen lover de flot vejr og til start på dagen kommer vinden fra syd. Det kunne godt fungere.

(APR)

Skriv et svar

