Lørdag d. 5 Maj 2012

Folk: Kun mig.

Vejret kl. 0500: V, 7 m/s, 1/8, 2 grd, 20km.

I dag var det vestenvind=ingen fugle. Dagens fugl var en rastende Rødstjert hun. Den gav lidt varme, selvom det var koldt og kedeligt. Jeg fordrev tiden med at tælle de rastende fugle, som gjorde, at morgenobsen ikke var fuldstændig umulig at komme igennem. Derudover var der også solskin, og jeg fandt mig et sted, hvor der var læ, så det var tålelig.

Resten af dagen slappede jeg af og gjorde mit teleskop og min kikkert ren. Så nu kan man se igennem dem igen. Det er skønt.

Maden i dag gik i fisk. Jeg fik marinerede sild og makrel i tomat til middag og i aften står den på panerede fiskefiletter. Det reder dagen.

I morgen lover de NV vind. Det bliver en fem timers obs og så er det det..

Skriv et svar

