Tirsdag d. 17 April 2012-1 dag tilbage!!

Folk: Ingen, kun mig.

Vejret 0600: V, 10 m/s, 3/8, 3 grd, 20km.

Idag var der ikke nogen ude ved med mig.Fuldt forståeligt da vinde var hård og der ingen fugle var. I starten kom der lidt bl.a. en svaleklire. Resten af dagen var meget kedelig.

Klokken 11 tog jeg hjem og efter en lille lur begyndte jeg at lave mad og rydde lidt op. Der var ved at være lidt rodet.

Dagens højdepunkt var da jeg tjekkede PC. DMI LOVER STADIG SØ-VIND! YEES! Det bliver en god dag i morgen.

(APR)

Skriv et svar

