Tirsdag d.10. April 2012

Folk: LAU, PBH og mig

Vejret klokken 0600: SSØ, 10 m/s, 8/8, 3grd, 1km.

I dag kunne man mærke at ferien var ovre, da der næsten ingen folk var på obsen. Det gjorde dog ikke s meget da der var masser af fugle. Især bogfinkerne og igen grønsiskenerne var talrige i dag. Desværre var vejret lidt for grumset, så mange af dem gik retur mod vest. Det var derfor til tider lidt hårdt at tælle dem.

Udover bogfinkerne havde vi også lidt vadefugletræk. Det var rigtigt rart især da de 5 svaleklire kom over mit hoved. Lækkert. Der var også en stor præstkrave og en vibe.

Da jeg kom hjem tog jeg mig en lur, og derefter tog jeg ned til LAU og fik aftensmad.

Vejret i morgen bliver SØ vind, der kører lidt rundt (YEES!), med regnbyger og temperature op til 10 grd. Så får jeg travlt!

(APR)

 

Skriv et svar

