Lørdag d. 7. April 2012 – Snestorm!

Folk: BOP, JES, SN, BNN, Brd. Rask, JAHC+11, min far og mig.

Vejret klokken 0600: N, 13 m/s, 8/8, 0 grd. 35km.

En kølig dag med meget få fugle. På et tidspunkt blæste det over 10 meter i sekundet samt det sneede helt vildt. Så er min ikke i forårshumør. Men heldigvis kom der nogle Dværgfalke super godt, så de gjorde, at jeg kunne klare dagen. Der var også en Ride, og Jens Henrik havde også en blå kærhøg.

Klokken 11 tog jeg hjem. Der klarede det op, men det gjorde ikke så meget når min mor laver en lækker påskefrokost til mig.

Efter en lille lur og et bad tog vi til Kronborg, hvor vi ledte efter gråmågen og yarellien. Vi fik vipstjerten men ikke mågen.

Resten af dagen blev brugt på at spise og slappe af. Jeg har ikke indtastet de seneste par dage, da vi bor i et sommerhus uden internet.

(APR)

Skriv et svar

