Tirsdag d. 3 April 2012

Folk: Mange

Vejeret klokken 06:30: SV, 1 m/s, 2/8, 35 km, -1 grd.

Dagen startede ud kold men med en svag vind. Det var dejligt men koldt. I det første stykke tid var der ikke så mange fugle, der trak, men det ændrede sig op af dagen, da duerne kom. Det var ret massivt og det største ryk af duer, jeg har set indtil videre. FEDT.

Da det begyndte at blive varmt, tog KBJ, MBB og jeg til hellebæk. Jeg var ikke i rovfugle humør i dag, så jeg kratluskede, men jeg nåede akkurat at se en vandrefalk langt væk efter min mening. Der var andre, som syntes, den var god nok.

Efter dette tog vi kronborg. MBB og KBJ ledede efter gråmåge, mens jeg åd en fransk hotdog og kværnede en cocio.

I morgen lover vismændende ØSTEN VIND (!!), det er fedt, jeg glæder mig som et lille barn.

(APR)

Skriv et svar

