Torsdag d.29 Marts 2012- Halvdød havdag

Vejr klokken 06:30: NV, 10 m/s, 1/8, 10 grd, 20 km.

Folk: MKP og mig.

Idag blæste det en halv pelikan fra NV, så småfuglene gad ikke at røre på sig. Derfor besluttede jeg at tage til Børstrup Hage, da der måske kunne være lidt havtræk. Det var ikke det store, men der var lidt Ederfugle, Sortænder og de første Splitterne kom i dag. Der var også 3 Havlitter. Ellers skete der ikke særlig meget. Klokken 11:30 tog jeg hjem og slappede af, da jeg var godt vindblæst.

I morgen lover de det samme vejr, men måske kan der være nogle enkelte småfugle, som trodser vinden og trækker. Jeg håber.

(APR)

Skriv et svar

