Gilbjerg Status Juni

Hejsa.

I løbet er maj er jeg blevet ret udbrændt, og jeg besluttede derfor at 31. maj var min sidste dag på Gilbjerg Fuglestation. Derfor ingen GIF-obs eller blog siden da. I ultimo maj har jeg da også kun været pp på dage med østlig vind, det andet bliver for sygt i længden. Det er stationsfolkene helt indforstået med. Jeg skal dog stadig lige have ryttet op og gjort rent deroppe, samt have kørt tingene hjem. I morgen er der lover SØ-vind hele dagen, så jeg tænker at give Gilbjerg en sidste chance dér. Håber at se folk, selvom det er en mandag. Det ville være lækkert med Lundsanger eller Lille Fluesnapper at runde af på. Eller måske en Turteldue.

MBB

Skriv et svar

