Søndag d. 24. april 2011

Vejr kl. 5.30: SØ 2 m/s, 0/8, 7 gr, 20 km

Folk: MBB, AJL, PEP, LuSt, JaHC, SNi, GGr, SN + 5

Jeg har nu kratlusket hver eneste formiddag i adskillige dage, og stadig har jeg ikke fundet mig en Vendehals. Sux, men heldigvis er der heller ingen andre, der har hugget nogen. Vil helt vildt gerne finde én meget snart, jeg får lyst til at citere Jacob Rasmussen og Nikolaj Noels fine digt:

Jeg vil ud og hævne krat,
Hævneren han får sin ret!

Men intet nyt under solen. Morgenen gav selvfølgelig en Ringdrossel, ellers det meste fra gårsdagens obs, men i mindre skala. AJL gik dog amok på sine gåture og producerede både Græshoppesanger, Skovsanger og Gulirisk, det var sørme fint.

Fortsat netproblemer, kun blogopdatering, når jeg er hjemme i Hillerød. I dag har jeg lagt 22, 23 og 24/4 op. Især den 22. april er jeg meget stolt af, utrolig udførligt referat, hvis jeg selv skal sige det.

Til vejrguderne: Det er fint med østenvind, men sæt lidt mere fut på, og sørg gerne for lidt skiftende vejr i et par dage.

MBB

3 responses to “Søndag d. 24. april 2011

  1. Haha!! Hævnerrimene dør aldrig! Krydser fingre for en halsvende til dig snart 🙂

  2. Tak skal du have 😀

    Ser man dig snart heroppe? Noel regner med at komme nogle dage i starten af maj.

  3. Jeg regner med at kigge forbi en dag i løbet af maj, hvis ellers gym (grrrlmrmlrmrrm, gym!) ville bevilge mig tiden til det. Giver lyd fra mig hvis der sker noget.

Skriv et svar

