Tirsdag d. 12. april 2011

Vejr kl. 6.00: V 5 m/s, 8/8, 5 gr, sigt ikke god

Folk: MBB

Vågnede i dag op til en irriterende overraskelse. Mit køkken var låst af, så jeg kunne ikke få morgenmad. På tom mave satte jeg mig ud på obsen, i dag ved kysten lige ud for stationen, da jeg forudså mig selv gå hurtigt hjem.

Regnen var nederen og gav næsten ingen fugle, men ikke kraftig nok til at gå hjem på. Men når jeg samtidig var herre sulten, besluttede jeg, at jeg gerne måtte gå hjem og brygge videre på den onde kærhøg fra i går. Så det gjorde jeg klokken 7. Hvis jeg har adgang til mad i morgen, skal jeg nok sidde alle mine timer og kukkelure i regnen, det bliver superfedt.

I dag har jeg konfereret med bl.a. SeK, RS og KnP, og folk har skrevet lidt mere til fuglen. Den er nu bestemt til 2k han Steppehøg og er indtastet sådan.

Tråd på netfugl, hvor bestemmelsen foretages, ses her: steppehat

Tornirisk er bedste fugl i dag.

MBB

Skriv et svar

